Tvůj nákup

0,00 Kč

celkem: 0,00 Kč
včetně DPH
Přejdi do košíku

Ocenění Superbrands

Mezinárodní organizace Superbrands - nejuznávanější nezávislá globální autorita v oblasti hodnocení a oceňování obchodních značek s původem ve Velké Británii, kde projekt v roce 1994 vznikl a z níž se během více než 20 let rozšířil do téměř 90 států napříč 5 kontinenty. 

Hlavním cílem projektu je na základě sjednocených kritérií a metod každoročně identifikovat nejlepší z nejlepších značek v rámci lokálních trhů.

Proces hodnocení značek se v každé zemi skládá z několika kol. V poslední fázi výběru má rozhodující slovo komise expertů Brand Council, kterou tvoří profesionálové z řad byznysu, marketingu, médií, komunikace či marketingového výzkumu.

O jeho udělení rozhoduje komise expertů zvaná Brand Council, která vychází ze spotřebitelského průzkumu agentury GfK a několika předchozích fází výběrového řízení. Následně jsou pak vyhlášeny vítězné značky, které získaly ocenění CZECH SUPERBRANDS. Vyhodnocené značky pak mohou používat logo SUPEBRANDS na svých výrobcích a komunikovat tak toto získané ocenění svým zákazníkům.

“Ocenění Superbrands získávají značky s vynikající pověstí – zákazníci si s nimi spojují významné hodnoty a mají k nim osobní vztah.“


Ocenění je pro DEDRU již třetím v řadě

Do úzkého spektra oceněných značek působících na našem trhu se dostane na základě přísných kritérií jen zlomek vyvolených. Posuzovány jsou parametry jako:

  • známost značky
  • budování brandu
  • inovace či prestiž

Opětovné získání ocenění Superbrands není pro již dříve zvolené značky samozřejmostí. Značka musí v každém novém období prokázat, že neslevila ze svých kvalit a tento titul si právem zaslouží.

 

 
“Značka musí v každém novém období prokázat, že neslevila ze svých kvalit a tento titul si právem zaslouží.”
 

Tribude Event 2016 – slavnostní převzetí ocenění

 

Vrcholem programu Superbrands je slavnostní večer Tribute Event, který se koná již tradičně ke konci září. Je to pomyslné finále aktuální Superbrands sezóny, kde dochází k osobnímu převzetí plaket Superbrands a Ročenky, což je kniha věnovaná všem oceněným značkám.

František Černý cenu převzal ve fraku, protože si to tato výjimečná příležitost zasloužila. Cenu předali  pan  Andras Wiszkidenszky (CEO/regionální ředitel) a pan Roman Sovják  (ředitel programu Superbrands pro ČR).  

Slavnostní okamžiky jsme si všichni užili plnými doušky, protože je to ocenění za naši snahu, aby vás DEDRA bavila.

Značku DEDRA budujeme všichni s maximálním nasazením a děkujeme především vám, našim zákazníkům, že nás stále posouváte dál. Vy jste pro nás na prvním místě!  

 

 

Na fotografii vpravo se můžete podívat na zástupce DEDRA týmu, každý má na získání ocenění svůj podíl.

Zleva to jsou:

Michal Majoroš, Laďka Netušilová, Franta Černý, Šárka Synková, Aleš Zamykal, JiRkA Gazda

Děkujeme Vám všem, kteří jsme se společně o tento titul zasloužili!

Uděláme vše pro to, abychom značku DEDRA neustále inovovali a přicházeli s novými projekty a nápady, které naši zákazníci neustále očekávají.