0

0,00 Kč

celkem: 0,00 Kč
včetně DPH
Přejdi do košíku
Košík
Účet

NOVÉ: Přezdívka koordinátora = tvůj osobní slevový kód. Prezentace slevy na sociálních sítích pro influencery a koordinátory

K tvému zákaznickému slevovému číslu si nyní navíc můžeš vytvořit přezdívku = osobní slevový kód. Můžeš ho využít k jednoduché prezentaci na sociálních sítích jako je Facebook, Instagram nebo Snapchat. Tuto novinku ocení influenceři, blogeři, vlogeři a také aktivnější koordinátoři. Používej přezdívku jako slevový kód pro nováčky.

Přezdívku koordinátora si vytvoř v zákaznickém profilu

Přezdívku zadej v nastavení profilu
Po editování přezdívky nezapomeň uložit zákaznický profil

Vytvoření je možné v zákaznickém profilu. Přezdívku koordinátora je možné změnit pouze 1x za 365 dní. Z tohoto důvodu si její podobu dobře rozmysli. Přezdívka se musí skládat z písmen nebo čísel. Délka musí být 6 - 10 znaků, z čehož je nutné mít 2 - 4 číslice. Příklady přezdívek "DEDRUSKA11" nebo "BUBLA1010" a podobně. Pole rovněž nesmí obsahovat chráněné názvy společnosti Vaše DEDRA jako jsou "DEDRA", "XONOX", "GOECO" a podobně. Tvoji přezdívku nemůže už využít další osoba - přezdívka je jedinečná.

Místo složitého čísla koordinátora si zvol svoji unikátní jednoduchou přezdívku. Už žádné chyby v čísle. Rozdávej svoji přezdívku jako slevový poukaz novým zákazníkům.

Nový zákazník může využít slevu v košíku, poli pro zadání koordinátora nebo během registrace

Slevu můžeš vložit například v košíku nebo během registrace
Příklad použití přezdívky koordinátora v košíku u nového zákazníka. Ihned po vložení se aktivuje sleva.

Přezdívka je pouze doplňkem k zákaznickému číslu. Je tedy možné využít obojí. Přezdívku zákazníka není možné využít v rámci webové adresy s PPK. Přezdívku je možné využít v polích pro slevu v košíku, ale i v polích kde se zadává koordinátorské zákaznické slevové číslo. Využít ho může nový zákazník, který u nás ještě nemá profil.

Přezdívku koordinátora můžete využívat na sociálních sítích jako je Instagram, Snapchat nebo Facebook.  


Příklad využití v InstaStories

Služba přezdívka nyní funguje v testovacím beta režimu. Jakékoliv chyby, které se mohou vyskytnout, hlaste přímo na objednavky@dedra.cz nebo prostřednictvím chatu na www stránkách. 

Jednoduché obchodní klubové podmínky upravují použití přezdívky koordinátora

4.4.1. Přezdívka koordinátora doplňuje ve vaší prodejní komunikaci Slevové zákaznické číslo.
Přezdívka tedy nenahrazuje zákaznické číslo, to zůstává v platnosti i po vytvoření přezdívky.
- Přezdívku koordinátora je možné využívat pro komunikování zákaznické slevy na sociálních médiích v příspěvcích.
- Přezdívku je možné vytvořit v profilu zákazníka na webových stránkách.
- Vaše DEDRA si vyhrazuje možnost jednostranné změny zákaznické přezdívky. V případě této vynucené změny přezdívky budeme koordinátora kontaktovat, s tím že koordinátor bude mít 7 dní pro změnu přezdívky na jinou.
- Příklad použití: Při předávání svého slevového zákaznického čísla například 999999 předáš novému zákazníkovi tebou vytvořený kód „JANA1978“. Nový zákazník vloží tento kód do pole pro KOO nebo slevového pole v košíku tak jak je to obvyklé.

4.4.2. Formát přezdívky koordinátora
- délka přezdívky od 6 do 10 znaků
- přezdívka musí obsahovat 2-4 číslice
- přezdívka nesmí obsahovat interpunkční znaménka (například pomlčka, tečka nebo podtržítko)
- přezdívka nesmí obsahovat vulgární a nevhodná slova a další vybrané slova spojené s firmou DEDRA
- přezdívka nesmí obsahovat diakritická znaménka
- přezdívku je možné změnit pouze 1x za 365 dní nebo v odůvodněných případech na zákaznickém servis

Kompletní JOKP najdete na tomto místě

Autor článku:
Aleš Jančar
Pracuje pro DEDRU s nadšením. Má na starosti systém přímého prodeje v Česku, Slovensku a Polsku. Jeho další specializací je online marketing.
Publikováno:
15.12.2021

Pošli to dál...

2

Komentáře ke článku (2)

Petra Kadlečková
30.10.2023 v 21:56
Super nápad 😊
Šivelová Lenka
08.03.2022 v 18:46
Děkuji za info 😊👍. Super!