Slavíme šťastný pátek 13! Dnes 30 % sleva na VŠE.
Slavíme šťastný pátek 13! Dnes 30 % sleva na VŠE. Nezmeškejte tuto šanci a udělejte si radost ještě dnes!

0

0,00 Kč

celkem: 0,00 Kč
včetně DPH
Přejdi do košíku
Košík
Účet

Ocenění Superbrands 2016

Obhájit ocenění nebývá snadné, proto Vám s radostí oznamujeme, že značka DEDRA se i v roce 2016 zařadila mezi značky, které byly oceněny titulem SUPERBRANDS.

DEDRA znovu mezi elitními značkami – obhajoba ocenění Superbrands splněna.

Letošní ocenění je pro DEDRU již druhým v řadě. O jeho udělení rozhoduje komise expertů zvaná Brand Council, která vychází ze spotřebitelského průzkumu agentury GfK a několika předchozích fází výběrového řízení.

Do úzkého spektra oceněných značek působících na našem trhu se dostane na základě přísných kritérií jen zlomek vyvolených. Posuzovány jsou parametry jako známost, budování brandu, inovace či prestiž.

Opětovné získání ocenění Superbrands není pro již dříve zvolené značky samozřejmostí. Značka musí v každém novém období prokázat, že neslevila ze svých kvalit a tento titul si právem zaslouží.

Děkujeme Vám všem, kteří jsme se společně o tento titul zasloužili!

Uděláme vše pro to, abychom značku DEDRA neustále inovovali a přicházeli s novými projekty a nápady, které naši zákazníci neustále očekávají.

Mezinárodní organizace Superbrands - nejuznávanější nezávislá globální autorita v oblasti hodnocení a oceňování obchodních značek

Kolébkou mezinárodní organizace Superbrands je Velká Británie, kde projekt v roce 1994 vznikl a z níž se během více než 20 let rozšířil do téměř 90 států napříč 5 kontinenty. 

Hlavním cílem projektu je na základě sjednocených kritérií a metod každoročně identifikovat nejlepší z nejlepších značek v rámci lokálních trhů. Proces hodnocení značek se v každé zemi skládá z několika kol. V poslední fázi výběru má rozhodující slovo komise expertů Brand Council, kterou tvoří profesionálové z řad byznysu, marketingu, médií, komunikace či marketingového výzkumu.

Ocenění Superbrands získávají značky s vynikající pověstí – zákazníci si s nimi spojují významné hodnoty a mají k nim osobní vztah.

Díky Vám za důvěru, kterou si bude me nadále hýčkat.

Šárka Synková

Autor článku:
JiRkA Gazda
manažer obchodu, správa webu, příprava a vyhodnocování akcí, zajištění tisku a rozesílání katalogů...
Publikováno:
22.02.2016

Pošli to dál...

0